Akut behov for en ekstra træner

30. august 2022 kl. 10:49
Skal du være en del af vores U14 årgang

Vores nuværende assistenttræner er dags stoppet på grund af hans jobsituation og derfor søger vi en træner til omgående tiltrædelse til årgangen

Holdet spiller i U14 liga 4 og træner 2 gange om ugen – der er 23 spillere i truppen og Kenneth Rios som er ansvarlig, har brug for ekstra hænder på træningsbanen.

Så synes du det lyder spændende så ring eller skriv til undertegnede

Jesper Eriksen 20622658 eller je@obfodbold.dk

OB Bredde

Vi tilbyder:

·         At du kan udvikle dig som træner med supervision/sparring omkring din træning.

·         At du får mulighed for træneruddannelse igennem DBU’s træneruddannelsesforløb.

·         At du kan blive en del af og være med til at skabe, et inspirerende og motiverende fodboldmiljø.

·         En Hummel tøjpakke.

·         Billetter til OB’s Superliga hjemmekampe

·         At du kan være en del af en klub, hvor Akademi og bredde arbejder tæt sammen.

·         Et stærkt socialt fællesskab imellem trænerne.

Vi forventer

·         En stabil træner, som kan være med til at udvikle vores fodboldmiljø.

·         En træner der kan se sig selv som en del af OB i et længerevarende samarbejde.

·         En træner der kan samarbejde med klubbens trænere, ledere og forældre.