Hæderspriser til OB´s ambassadørholds afslutningsfest

16. november 2021 kl. 08:00

Efter en vellykket finale sejr over Hvidovre IF og titlen som danske mestre 2021, skulle der uddeles hæderspriser til OB´s ambassadørholds afslutningsfest.

Årets spiller 2021 – Ulrik Pedersen

UP har sæsonen igennem været fast mand på holdkortet. En altid drift sikker og stabil spiller som trods sin titel af en af holdets ældste spillere altid går forrest og sætter en ære i at spille i den stribet trøje. UP har spillet 90% af alle holdets kampe fra start og har stor andel i både Fyens Mesterskabet og DM titlen.

Årets topscorer 2021 – Benjamin Tempelaars

OB er gået igennem en sæson hvor den samlet målscorer blev 132-21 i total 20 spillede kampe. Årets topscorer blev Benjamin Tempelaars med 15 mål, tæt forfulgt af Jacob Mouritsen ligeledes med 15 mål. Men da Benjamin scoret sæsonens sidste mål løb han med titlen.

Topscorerlisten top 10

Benjamin Tempelaars – 15 mål

Jacob Mourtisen – 15 mål

Johan Absalonsen – 14 mål

Anders Lagoni – 10 mål

Jesper Christiansen – 10 mål

Bakary Bojang – 9 mål

Claus Pedersen – 8 mål

Steffen Fiffi Nielsen – 7 mål

Jonas Borring – 7 mål

Joachim Hansen – 5 mål

Årets OBér - Holdkammerat 2021

I år gik denne pris som en hæders pris til Lars Høgh. Hele holdet og klubben er svært berørte over Lars fremskredne sygdomsforløb. Lars har altid været en fantastisk holdkammerat og størstedelen af vores OB ambassadørhold har spillet eller arbejdet sammen Lars i hans fantastisk OB karriere. Derfor går denne pris til en god ven af holdet og til en ægte klub legende.