U10 med 3 hold i aktion søndag

28. februar 2023 kl. 09:38
Både i Ådalen og BBB
U10 B/C træningskampe i Ådalen
SFB var på besøg i Ådalen søndag formiddag til træningskampe på B & C niveau.
Spilletid 3x20 min.
Kampen på B-niveau var en godt matchet kamp hvor SFB kommer bedst fra start. Dog jo længere hen i kampen vi kom var vi mere og mere på bolden og kom frem til flere chancer hvilket i sidste ende blev forskellen på de 2 hold.
Én kamp hvor vi styrede tempoet men til tider blev overrumplet en smule på kontraangreb. En fornem sejr til striberne🔵⚪️
Kampen på C-niveau startede også ud med at ligne en rigtig fin matchning.
Der skulle gå omkring 6 minutter før der kom det første mål på tavlen, hvorefter at der ikke var noget der kunne stoppe OB’erne. Vi skaber igen mange chancer og lukker rigtig godt af defensivt og får inkluderet målmanden godt for at skabe lokale overtal rundt på banen. Her så vi også 2 scoringer fra målmanden i løbet af kampen.
SFB måtte vente til 3. Halvleg med at komme på tavlen hvor at vi stod for meget på hælene og ikke gjorde arbejdet færdige i vores dueller, flot SFB-spil førte til deres 2 eneste mål i kampen.
Endnu en fabelagtig sejr til striberne🔵⚪️

U10 A i BBB til stævne

Søndag formiddag stod den på 4 kampe imod Dalum, BBB, Hover og Lyngby. I formatet 8v8

Første kamp starter uden energi og mod, hvilket giver et nederlag. I en kamp med flere store chancer, som ikke blev omsat til mål.

Herefter blev vi enige med drengene om at vi kunne meget mere end dette.

Det betød herefter en masse mod, flotte detaljer og mange mål i de sidste 3 kampe.

3 ret lige kampe, hvor vi spiller med stort mod og masser af energi.

Især den positive energi og ros til holdkammeraterne gav nogle gode kampe.

Alt i alt en super dag, hvor vi havde god udfordring og samtidig have mod til at lave en masse flotte aktioner.