Små og Store Striwer sæson 2022-2023

24. juni 2022 kl. 08:56
Kalder alle bedsteforældre, store søskende, onkler, tanter, kusiner og fætre!

• Kunne du tænke dig mere tid sammen med dit barnebarn?
  • Lyder et aktivitetsfællesskab med dine niece eller nevø og dets kammerater som noget spændende?
  • Vil du gerne være et idol for din lillebror/søster og des kammerater?
  • Er et fælles projekt om at få noget til at lykkes, sammen med din fætter/kusine som noget der kunne være motiverende?

Og ikke nok med det…

Du har mulighed for at gøre en kæmpe, eller lille, forskel for dit barnebarn.

Du har mulighed for at udvikle dine kompetencer med børn, og lege sammen med nevø eller niece.

Du har mulighed for at få ansvar, eller blot hjælpe lidt til, mens du bliver et forbilledet for din lillesøster/bror.

Du har mulighed for at udvikle på et koncept, og dig selv, i fællesskab med din kusine/fætter.

I Odense Boldklub, hvor de Små og Store Striwer løber og leger hver søndag formiddag, og hvor du også har et lille familiemedlem løbende, er vi næsten 50 børn + forældre der løber rundt og leger. Det går fint, men kan blive så meget bedre sammen med dig.

Er der noget af ovenstående som lyder interessant, så tøv ikke med at kontakte Rasmus og høre hvad mulighederne er.

Rasmus Cyril 2042 9484 rasmuscyril@hotmail.com

Kravene til dig er at du har lyst til at lege med børn og sætte lege op for børn. Du behøver ikke at vide noget som helst om fodbold.

I Odense Boldklub kan vi tilbyde:

Tøjpakke, kurser, fri kontingent, billetter til stadion og en del af et større fællesskab.

Er der en smule interesse, så tøv ikke med at kontakte Rasmus, helt uforpligtende og høre hvad det er og hvad mulighederne er.