Pointdeling i Ådalen

U12B delte med Stige Boldklub

U12B

OB – Stige Boldklub 2017 4-4

Søndag formiddag var holdet i aktion i Ådalen med tørvejr og lidt sol.

2 U11 spillere og 9 U12 spillere klar til en god omgang fodbold.

Vi starter fint og er godt med i spillet, mere på bolden og kommer foran få minutter ind i kampen.

Herefter kommer der periode hvor spillet buldrer frem og tilbage uden de store chancer men Stige udligner og det giver momentum for dem.

Vi kæmper meget med pasningsspil og mister mange bolde pga. fejl, en koster mål og vi er i perioden bagud med 2 mål, men kommer tilbage.

Vi når at udligne til 3-3 og er godt med.

Vi er ikke gode nok til at hjælpe hinanden, har svært ved at give slip, dribler og mister bolden til sidst, ikke kun en gang og ikke kun en spiller.

Vi giver straffe til Stige og kommer bagud igen, men drengene bliver ved med at kæmpe.

Får udlignet til 4-4 som blev kampens resultat.

Vi arbejder videre med at udvikle og justere på spil og bevægelse, samt den mentalitet vi vil have hos spillerne.

De 2 spillere fra U11 gjorde det godt og kæmpede hele kampen igennem, de vist mod og gode til at udfordre, men var også gode til at spille bolden.

Tak for hjælpen, fremragende indsats fra alle mænd.