Næsby på besøg med U9 drengene

28. februar 2023 kl. 10:27
Fællesskabet var i fokus
Søndag gæstede Næsby Ådalen med 15 spillere, sammen med vores egne 12 spillere
Og alle 27 drenge havde en fantastisk formiddag med masser af smil og social sammen til den fælles træning og fælles kamp.
Formålet ved at invitere Næsby til Ådalen var bl.a. at vise, hvordan vi træner i OB, og især at skabe et bedre sammenhold mellem drengene på tværs af klubberne, og det virkede i den grad.
Der blev hurtigt skabt nye venskaber, når de nu skulle deles om bolden fremfor at slås om den.
De første 45 minutter gik først på jongleringsleg/challenge to og to med makker fra anden klub.
Derefter en drible-øvelse og finte-øvelse, så de var klar til at udfolde sig og eksperimentere på kampbanen efter.
Til kamp blandede vi holdene, så de bestod af 50/50 OB og Næsby.
Vi spillede 3 x 14 min og sluttede af med normal straffesparkskonkurrence, amerikansk straffesparkskonkurrence og crossbar challenge.
En formiddag der skabte stor glæde i nuet, men jeg er sikker på, at det også vil være med til at gøre oplevelsen bedre, når drengene skal mødes til de kommende stævner.
Den 19. marts har vi samme dag med Svendborg.