Langeskov på besøg med 2 hold

U12 var i aktion med 2 hold lørdag

U12 OB C – Langeskov

Et rigtigt godt match.

En stærk sidevind gjorde at kampen forgik meget på den side af banen. Vi kommer godt fra start med fint pasningsspil og højt humør, men har det lidt svært at skifte side pga. vinden.

Det blev spillet fint fodbold i perioder og vi kommer til en del chancer som vi desværre ikke fik udnyttet.

Da vi så kommer bagud, falder vores spil og vi prøver at løse tingene med individuelt spil.

Men så igen finder vi ud, at det går bedre med at få styr på pasningsspil og skabe chancer. Vi taber i dag men vi er bedre på mange parametre og vinder på den lange bane. Vi arbejder videre på træningsbanen med udvikling

U12A hjemme mod Langeskov: 1-1

Kampen viste sig at være et rigtigt godt match, hvor begge hold gav hinanden kamp til stregen

Vi kommer lidt skidt ud til kampen, på trods af et klart fokus på at komme godt og aggressivt fra start. Vinden driller drengene i første halvleg og det udnytter Langeskov til at sætte os under pres og fortjent bringe sig foran. Stor ros til målmand og defensiven, som arbejder stenhårdt hele halvlegen og holder os inde i kampen.

2. halvleg er lige omvendt: Nu er det os der dirigerer spillet og presset dem højt på banen. Vi har i pausen talt om at få mere humør ind i vores indsats og nyde at spille. Det tager drengene til sig og vores pasningsspil kommer i gang, samtidig med vores offensiv bliver meget farligere og hurtigere. Vi får en enkelt scoring, selv om der var chancer til mere og lukker helt af defensivt.

En super kamp for begge hold med masser af gode nærkampe og flotte stikninger i dybden. Drengene fik efter kampen ros for at løfte sig som hold, efter en sløv start, og kæmpe sig tilbage.