Wildcards til foråret 2024

05. december 2023 kl. 08:54
Vores U13 breddehold spiller i Liga 2 efter nytår

Det er med stor glæde, at vi har fået et af de 20 wildcards til den kommende forårssæson i U13 Liga 2

Dermed kan vi forsætte udviklingen på træningsbanen og se om vi kan få det ud på banen, som det er lykkedes godt i efteråret.

U13 Drenge Liga 1 (der uddeles 6 wildcards)
De 12 øverst rangerede klubber i licenssystemet i Vest er garanteret deltagelse i U13 Drenge Liga 1. Det er altså klubber uden for top 12 i licensrangeringen i Vest, som har mulighed for at ansøge om et wildcard.

Klubber
Boldklubben Marienlyst
FS Holstebro
Hobro IK
IF Lyseng
Varde IF
VRI

U13 Drenge Liga 2 (der uddeles 20 wildcards)
Klubber i licenssystemet som IKKE deltager i U13 Drenge Liga 1 eller har fået et wildcard til Liga 1, er garanteret deltagelse i forårets U13 Drenge Liga 2. Det er altså klubber uden for licenssystemet og evt. licensklubbers 2. hold, der kan ansøge om et wildcard til U13 Drenge Liga 2.

Klubber
Brabrand IF Højby S&G