At være OBer - vores identitet

image Udvikling, fællesskab og leg

Odense Boldklubs identitet

Odense Boldklub er en klub, der favner alle. Ungdomsspiller, seniorspiller, sponsor, ung, gammel, fan og tilhænger. Der er plads til alle, der vil Odense Boldklub. Der er plads til dig.

At tage del i Odense Boldklub er at tage del i dansk fodboldhistorie. Odense Boldklub er ikke skabt i et direktionslokale – klubben er skabt af os selv gennem tiden, og klubben eksisterer gennem os og vores passion. Stærke traditioner binder klubben til fortiden og begyndelsen i 1887, mens nutidens bedrifter skaber begejstring og tro på en storslået fremtid.

Det betyder ikke, at vi farer tankeløst frem. Vi har hovedet med – på og udenfor banen – og vi har altid sammenhæng mellem vores målsætninger og midler.

Vi ved, at ingenting kommer af sig selv. Begejstring fødes af resultater – resultater kræver hårdt arbejde. Odense Boldklub arbejder hele tiden for sejren, mod målet, til slutfløjtet. Hvert sekund kan bringe en afgørelse. Et moment, en aflevering, et skud kan afgøre en kamp. Et øjeblik, der kan blive stående for evigt.

Du bliver en del af øjeblikket. Det øjeblik, hvor klub, spillere og tilskuere skriger jublen og glæden ud over TRE-FOR Park – eller hvor skuffelsen lammer alt. De øjeblikke bliver dine – og vores. Du bliver en del af Odense Boldklubs historie, og klubben bliver en del af din.

Odense Boldklub er lidenskab for fodbold, for sammenhold og for sejre. Vi giver noget af os selv hver gang – vi deler ud af vores visioner og drømme – og vi inviterer alle til at dele dem med os!

Hvad vi tilbyder
Begejstring. Oplevelser. Odense Boldklub. Disse tre hænger uløseligt sammen.

Ingen andre kan skabe så store følelser, øjeblikke og oplevelser for så mange mennesker som Odense Boldklub på TRE-FOR Park. Vi er den klart største og bedste fodboldklub i regionen, og vi ved, at det forpligter.

Odense Boldklub forbedrer konstant vores sportslige resultater, og vi gør det på højeste niveau i Danmark og Europa uden at sætte vores økonomiske integritet over styr.

På banen går vi forrest med hårdt arbejde og glæde – vi viser engagement og leverer oplevelser til alle. Uanset hvem du er – fan, fodboldtilhænger, sponsor – kan du blive en del af fællesskabet omkring Odense Boldklub. Samspillet mellem bane og tribune, spiller og tilskuer – Odense Boldklub tilbyder mere end noget andet hold i regionen.

Vi har skabt Fyns stærkeste sponsorfællesskab, hvor networking – sammenhold og samspil – er i fokus. Odense Boldklubs sponsorpleje er uovertruffen i regionen, og ingen anden klub kommer i nærheden af den massive medieomtale, som Odense Boldklub oplever hver eneste dag.

Odense Boldklub skaber store øjeblikke – og alle kan tage del i processen.