Liga 3 trænings match i Ådalen

21. november 2023 kl. 07:13
OB U13 liga 3 -Otterup

Lørdag spillede OB U13 liga 3 en 11-mands træningskamp mod Otterup, som i efteråret havde startet med at spille liga 2 og derefter vundet alle 5 kampe i deres liga 3 pulje.

En modstander der lige så godt kunne have spillet liga 2.

Vi havde egentlig aftalt 2x30 også blande holdene, men vi endte med at spille 3x30, da vi matchede hinanden rigtig godt.

Kampen igennem sidder vi rigtig meget på bolden, hvor vi er rigtig gode til højt genpres og er samtidig rigtig gode til at få sat vores 2 backs i scene, hvor de kan få tid og plads til at ligge de gode bolde.

Vi er rigtig gode med bolden over hele banen, især nede i forsvaret, hvor vi hele kampen igennem tør spille den ud, uden rigtig at blive nervøse, hvilket giver en stor ro til resten af holdet.

Det gør også at vi faktisk kommer frem til mange chancer, både igennem midten, men også over kanten, hvor vi ofte lykkes med at isolere deres back mod vores kantspillere.

Vi taber desværre kampen 3-5, men kigger vi på spil og chancer, så er det rigtig svært at forstå, at vi ikke selv score 9-10 mål i dag.

Vi manglede dog lige den sidste skarphed