Golden League U11

TA/Jesper Eriksen
07. december 2017 kl. 10:20
Efteråret i tekst

Da vi startede op på sæsonen tilbage i august, var det nyt for både trænerne og spillerne, at GL-gruppen begyndte at træne for sig selv. Derudover kom der ny assistent til, Tobias, som skulle hjælpe Jeppe til – som altid, når man er ny i en klub, er der en tilvænningsperiode, men både spillere, forældre, trænere og hele klubben har taget godt i mod mig. Mange tak for det!

Vores fokus de sidste 4 måneder har ligget i træningen, hvor vi har forsøgt og stadigvæk forsøger os på at udvikle os individuelt og som hold. Der har været mange tekniske træningspas, specielt her i de koldere måneder, men drengene har været ved højt humør og taget i mod både nye som velkendte øvelser. I forhold til kampe har vi formået at forblive i platin i alle 3 GL-runder, hvilket vi er glade for. Derudover har vi haft gode oplevelser til stævner som B93-Cup, Niels Hald Cup, Øens Hold Cup og Elitestævne i Ikast. Udover GL kampe og diverse stævner, har vi også haft en del træningskampe mod modstandere, som vi normalvis ikke møder, hvor vi har haft stor mulighed for at lære, udvikle og prøve nogle ting af.

Tak for den store opbakning, vi bliver mødt med både til kamp og træning. Her tænkes specielt på forældre – vi ser frem til foråret og dets udfordringer!

Skrevet af Tobias Gramstrup