Opdatering af Fodboldens Corona-regler

22. april 2021 kl. 09:32
Vi forsætter desværre med samme gældende regler !

• Da reglerne forsat ikke er til, at kunne åbne vores Café - vil den forsat være lukket

• Klubhuset vil også forsat være lukket og dermed ingen omklædning.

Vores omklædningsrum er for små i forhold til gældende regler på 4 m2 pr. spiller samt brugen af baderum

• Forsat ingen tilskuer på anlægget

(da vi ikke vil sætte vagter på, for at holde styr på de få man evt. måtte lukke ind i forhold til max 50 personer inkl. spillere og trænere)

Og det skal heller ikke være en træneropgave - derfor denne beslutning.

Dette er gældende retningslinjer som gælder, når man besøger Odense Boldklub og vi håber alle vil respekterer ovenstående regler.

DBU Anbefalinger

Af praktiske årsager og for at mindske smitterisikoen opfordrer DBU fortsat til, at man klæder om hjemme. Man kan heller ikke være sikker på, at omklædningsfaciliteter er åbne i de klubber, man besøger, i denne tid.

Dette bestemmes af facilitetsejeren, som også har ansvaret for rengøring som minimum en gang dagligt og oftere ved hyppig brug.