OB-heltekappen

06. april 2021 kl. 08:36
Skal du være en superhelt med en OB-heltekappe?

Drømmer du om at være fodboldhelt og hjælpe dit hold til sejr? Nu kan du blive en ægte OB-superhelt med heltekappe og matchende maske. På kappen er OB’s og Legeheltenes logo trykt, så alle andre kan se, at du hepper på og støtter begge.

Kappen er i OB-farver, og den monteres rundt om halsen med en sikker velcrolukning. Den matchende maske er også superheltesikker, og lukkes i siden med en velcrolukning. Dine superheltekræfter kommer, så snart du tager sættet på.

OB-heltekappen koster 125 kr., og man betaler ved at overføre på MobilePay-nummer 915785. Når du køber en OB-heltekappe, er du med til at støtte Legeheltenes arbejde på H. C. Andersen Børne- og Ungehospital samt Helteakademiet, der er et tilbud til kronisk og langtidssyge børn om at mødes til en ugentlig boldtræning.

Med dit bidrag er det muligt, at:

•  Sørge for, at også syge børn får mulighed for at gå til fodboldtræning
  •  Give en mulighed for holdånd, kammeratskab og fællesskab
  •  Give flere børn en pause fra sygdom med fysisk aktivitet og boldspil
  •  Starte Helteakademiet op flere steder i landet
  •  Oplære og uddanne nye frivillige trænere
  •  Udbrede kendskabet til Helteakademiet

Link til udfyldelse:

*OBS! Udfyld senest d. søndag d. 25. april – og så sørger din træner for at uddele OB-heltekapper til dem, der har købt, til træning i uge 18-19.