Kåringer før generalforsamlingen

27. maj 2021 kl. 19:41
Preben Hjorths Mindepokal / Sølvnål

Preben Hjorths Mindepokal

Pokalen (en sølvpokal, der er evigt vandrende) er udsat i 2004 til minde om Preben Hjorth, et mangeårigt medlem, leder og initiativrig ildsjæl i klubben.
Kan tildeles et medlem, der ved sit ihærdige arbejde, gå-på-mod og optimisme altid tænker på OB som én klub, og i sit hjerte har plads til fodbold på alle niveauer.

I år gik den til Yousef Yousry

Sølvnål

Kan efter indstilling fra bestyrelse, afdelinger eller klubmedlem tildeles en person, der har udført minimum 15 års frivilligt arbejde af væsentligt omfang til gavn for OB.

Thomas Nørman Johansson i daglig tale Jos

Stort tillykke til begge to

--------------------------------------------------------------------------------------------

På grund af Corona, er der ændret lidt i de øvrige uddelinger

Garnæs-pokalen

Pokalen, der er evigt vandrende, er udsat i 1969 til minde om Svend Garnæs Hansen, klubbens formand i perioden 1929 – 1955.
Kan tildeles en person, der igennem en periode har ydet et ekstraordinært stykke frivilligt arbejde eller på anden måde har virket til gavn for OB.

Denne pokal uddeles når trænerne er samlet til næste arrangement

Lands Mindepokal

Pokalen, der er evigt vandrende, er udsat i 1970 til minde om Erik Land, mangeårig bestyrelsesmedlem og holdleder for 1. holdet.
Kan tildeles en mandlig aktiv fodboldspiller, der i særlig grad har udmærket sig til gavn for klubbens omdømme. Gives i praksis til en spiller på klubbens 1. hold, som efter trænerens vurdering i det forløbne år har gjort sig fortjent til en hædersbevisning.

Pokalen uddeles til første hjemmekamp i den nye sæson

Landsholdsdebut

Til de 5 OB spillere som i løbet af året har fået debut på et landshold

Disse vaser uddeles ved et akademi arrangement inden sommerferien