Bliv børnetræner

28. marts 2021 kl. 18:43
Bliv en del af et stærkt setup

Er du en af vores nye børnetrænere?

Vi søger en eller flere børnetrænere til aldersgrupperne U7-U11.

Det kan være du har erfaring fra din uddannelse, dit job eller måske du bare elsker at have med børn og deres udvikling at gøre.

Vi lægger stor vægt på, at børnene har det sjovt og at læringen sker igennem god træning i hverdagen.

Lidt om årgangene og klubben

U7 til U11 træner 2 (3) gange om ugen hele året og deltager i både stævner og turneringer i ind-og udland. Træning er tilrettelagt i vores årsplan, som er et led i klubben spillerudviklingsprogram.

Træneruddannelse (DBU C/B-licens) er en fordel, men ikke et krav. Vi hjælper gerne med din træneruddannelse.

Vi ønsker at skabe et sjovt og lærerigt miljø for vores børnefodboldspillere.

Vi tilbyder:

- At du kan udvikle dig som træner med supervision/sparring omkring din træning.

- At du får mulighed for træneruddannelse igennem DBU’s træneruddannelsesforløb.

- At du kan blive en del af og være med til at skabe, et inspirerende og motiverende mikrofodboldmiljø.

- En Hummel tøjpakke samt godtgørelse.

- Billetter til OB’s Superliga hjemmekampe (når der ikke er Corona-restriktioner)

- At du kan være en del af en klub, hvor Akademi, bredde og micro/børneafdeling arbejder tæt sammen.

- Et stærkt socialt fællesskab imellem trænerne.

Vi forventer

En stabil træner, som kan være med til at udvikle vores fodboldmiljø.

En træner der kan se sig selv som en del af OB i et længerevarende samarbejde.

En træner der kan samarbejde med klubbens trænere, ledere og forældre.

TILTRÆDELSE

Efter aftale (senest start sommer 2021)

Interesserede eller spørgsmål er velkommen til at kontakte

Jesper Eriksen je@obfodbold.dk