Super weekend

03. februar 2020 kl. 11:21
Træner/leder tur i Tyskland

Endnu en god tur for Odense Boldklubs trænere og ledere fandt sted her i weekenden. Søren Chaufførs party-bus gav de perfekte rammer for en godt 9-timers køretur til Leipzig for de 24 frivillige, fordelt fifty-fifty fra ungdoms- og old boys-afdelingen.

God stemning, konkurrencer og musik ledsaget af et udmærket sponsorat fra det lokale bryggeri gjorde turen hyggelig inden truppen blev indkvarteret på hotellet.

Lørdag så vi RB Leipzigs U19 vinde en pligtsejr på 7-0 over Chemnitz og det var en fornøjelse at følge Gustav Grubbe lede spillets gang på den bageste midtbane.

Senere overværede vi og 42.122 andre på Red Bull Arena topopgøret i Bundesligaen imellem RB Leipzig og Mönchengladbach, som i en meget underholdende affære spillede 2-2.

Der var også tid til at udforske andre dele af storbyens tilbud.

BILLEDER KLIK HER

Deltagerne kunne ved hjemkomsten søndag sende en tak til de afdelinger af klubben, som med pæne tilskud havde bidraget til en fantastisk oplevelse.