Dobbelt op !

06. september 2020 kl. 08:28
Flere U9 hold i aktion lørdag på Sydbank Arena

U-9 B stævne i Ådalen.

5 klubber Dalby IF, Ringe BK, S.f.B., Sanderum BK og OB  til DBU stævne på Sydbank Arena.

Kamp 1 OB-Sanderum BK

Vi starter godt og får kampen under kontrol tidligt, som giver os mulighed for at spille vores spil, flyttet bold hurtigt og skabe chancer.

Vi får overført til kamp, hvad vi træner og det giver drengene selvtillid og de bliver sikre i spil. En del vi skal øve mere men en fin kamp alt i alt.

Kamp 2 OB-Ringe BK.

Igen er vi på og fører an i spil og boldbesiddelse. Mange afleveringer som rammer plet og vi er bedre i fleste situationer, som igen giver lidt smil på læberne.

Kamp 3 Dalby- OB

Her igen er vi bedre på bold og spil, men kan man se at drengene begår flere fejl, og er ved at blive trætte.

Kamp 4 SfB- OB

Her er vi ikke helt med og kommer til at gøre tingene svære for hinanden.

Så er det godt at se, at vi arbejder hårdt for at komme ind i kampen igen  ”OB dna”

Igen dejligt, at se at de ting vi træner er overført til kamp. Og så skal vi tilbage på træningsbanen og arbejde med fokus og de små fejl vi laver i løbet af stævnet

U-9 A Trænings stævne på Sydbank Arena.

KB (Kjøbenhavns Boldklub), BM og Aarup mødtes lørdag for at spille mod hinanden

Der blev spillet 2 runder mellem holdene efterfulgt af fællesspisning i OB´s Café.

Vi møder Aarup i første kamp, og kommer ikke så godt fra land, vi kommer hurtigt bagud og skal så arbejde hårdt for at komme ind i kampen igen.

Vi får lidt styr på vores spil, men ikke helt op i gear.

I næste kamp møder vi BM en kamp vi aldrig fik det rigtige ben ind i kampen – hele tiden løber vi efter og har svært ved at ramme og spille hinanden.

Sidste kamp i første runde er modstanderen KB en kamp hvor der bliver scoret mange mål – ikke så meget spil, da begge hold spiller meget direkte, så spillet når slet ikke at blive tydeligt.