Vores træningsopstart udsat

30. december 2020 kl. 09:31
Forlængelse af retningslinjer rykker opstart med en uge

De gældende Corona restriktioner forlænges frem til og med søndag den 17. januar

Den normale opstart bliver derfor udsat en uge fra 11. januar til 18. januar i stedet.

Klubhus og baner lukket

Vi har valgt ikke, at træne i små gruppe og dermed øge risikoen for smitte, så vi håber i stedet for vi kan stå friske og klar, når vi må åbne op sammen med skolerne.

(skulle det ske, at restriktionerne bliver forlænget, er vi i gang med en nødplan fra den 18. januar i mindre grupper)

Så alt opstart hedder nu fra mandag den 18. januar – vi følger løbende med og melder ud så snart vi har nyt at melde.

SAMMEN HVER FOR SIG

Fra mandag 5. januar vil der på alle hverdage frem til opstart, blive lagt en træningsøvelse op på ODENSE BOLDKLUB AMATØR facebookside,  som man kan øve sig på hjemme og være endnu mere klar til opstart

GODT NYTÅR