Vigtig info fra OB

12. marts 2020 kl. 07:24
Amatørafdelingen i OB lukker ned grundet COVID-19

Efter Statsministerens anbefalinger onsdag d. 11. marts er det blevet besluttet, at al aktivitet i amatørafdelingen i Odense Boldklub er lukket ned grundet smittefaren for COVID-19, også kendt som corona-virus.

Perioden strækker sig fra i morgen og vil gælde 14 dage yderligere fra mandag d. 16. marts.

Det betyder, at alle skal blive væk fra Ådalen i perioden, hvor der ikke vil være træning, kampe eller mandskab tilstede.

I Odense Boldklub tager vi smittefaren for COVID-19 meget alvorligt og følger regeringens og sundhedsmyndighedernes anbefalinger.

Vi har at gøre med en meget alvorlig situation, og derfor har vi valgt at tage dette drastiske skridt.

Vi opfordrer på det kraftigste alle til at følge vores anbefalinger, så vi sammen kan hjælpe hinanden med at holde smittefaren nede.