Turneringsstart & Covi-19

07. april 2021 kl. 06:52
Så er foråret skudt i gang i Ådalen

Selvom vi forsat har Covi-19 som en udfordring, hvor både omklædning og taktik skal foregå udendørs og klubhuset forsat skal holde lukket

Så er de første turneringskampe er allerede blevet afviklet og senest var det serie 1 som tirsdag aften var forbi Frørup Andelskasse Arena, hvor Tårup IF var værter og Striberne drog hjem med 3 point efter en 4-1 sejr.

I Ådalen står den onsdag aften på 2 kampe U14 Liga møder Horsens fS på bane 2 kl. 19:00 og Old Boys 1 møder 19:45 B.67 på bane 3

Hjemmekampe med bane klik her

GÆLDENDE REGLER

• Forsamlingsloftet på 50 personer gælder både for træning og kamp.
    • (I de 50 personer tæller trænere, dommere og udskiftere også med.)
  • Tilskuere er ikke tilladt til hverken træningkampe eller stævner.
  • Forsamlingsloftet på 50 personer gælder for alle aldersgrupper.

• Forsamlingsloftet på 50 personer gælder kun for den organiserede foreningsidræt.
  • Ved træning må en træner ikke stå for træningen af mere end én træningsgruppe ad gangen.

(Træneren tæller med i de 50 personer, som en gruppe må bestå af.)

• Der gælder en undtagelse fra forsamlingsforbuddet for personer, der er til stede i kraft af et arbejdsforhold

(Dette gælder kun ansatte, der har en kontrakt og får en månedlig løn samt kan fremvise en lønseddel.

Dette gælder ikke personer, der kun oppebærer godtgørelse.

Derfor er denne undtagelse fx ikke gældende for breddedommere, de fleste breddetrænere mv.)

• Alt indendørs idræt og foreningsaktivitet skal holdes lukket.
  • Omklædning hjemme
  • Klubhuse skal fortsat holdes lukket.

Professionel fodbold er fortsat undtaget forsamlingsforbuddet.