Til alle interesserede i de kommende DBU TOP-centre.

15. august 2017 kl. 18:35

I starten af 2018 begynder en 3-årig projektperiode, hvor TOP centre etableres rundt i landet. I disse får U10 til U12 drenge mulighed for et ekstra ugentligt træningstilbud i DBU-godkendte træningsmiljøer, der forestås af specielt uddannede trænere til netop disse årgange.

Det er første gang, at DBU arbejder med disse årgange, hvilket gør det vigtigt at få fortalt helt præcis, hvad hensigt og ambitioner med disse centre er. Derfor håber vi, at alle mulige interessenter vil møde, stille spørgsmål og lytte til svar. DBU´s rolle og hensigt i dette projekt er at skabe tydelighed, dialog og tryghed for skabe ro og tillid blandt klub, forældre og ikke mindst spillerne.

TOP centrene er et nyt samarbejde mellem DBU, TOP-center klubber, (som primært vil bestå af de traditionelle talentudviklingsklubber) og partnerklubber, som potentligt set er alle resterende klubber med drengespillere i U10-U12, der besidder særlige forudsætninger.

Derfor inviterer DBU i samarbejde med DBU Fyn formænd, ungdomsledere, trænere og forældre til et infomøde, hvor projektet vil blive fremlagt, og det vil være muligt at stille afklarende spørgsmål.

Mødet finder sted i:

DBU Fyn

Stadionvej 50, 5200 Odense V

Mandag den 21. August kl. 18.00 til 20.00

Tilmelding sker ved at sende mail til joch@dbu.dk eller ved tilmelding på fokus. Tilmeldingen bør være DBU Fyn i hænde senest d. 25.8 kl. 10.00

Læs desuden vedhæftede folder for yderligere info samt nyhed fra juni måned: