Opdateret retningslinjer

Påbud

Kunder i vores Café, SKAL bruge mundbind

Mundbind:

Der indføres krav om brug af mundbind eller visir på restauranter, barer, caféer og lignende serveringssteder - dog ikke, når man sidder ned. Kravet gælder både gæster og ansatte, der har kontakt med gæster.

Sundhedsstyrelsen giver de samme anbefalinger til brug af mundbind for personalet på restauranter, barer, caféer og lignende serveringssteder, som brugen i det offentlige rum.

Afstand:

Skærpet fokus på at overholde kravet om 1 meters afstand (næse-til-næse) for gæster i restauranter, på barer, caféer og lignende serveringssteder.

Antal personer:

Max. antal gæster 50

Vi sælger mundbind ved indgang til Café til 5,-

Vi lukker forsat ikke tilskuer ind til kampene på vores kunstgræsbaner – her kan må stå udenfor hegnet som tilskuer

(Døm selv kampe, må den person fra klubben som skal dømme komme med ind)

På Sydbank arena må der kun være tilskuer på græsarealerne, i hver sin ende og alle skal sidde ned enten i medbragt stol eller på græsset

(der er forsat parkering ved klubhuset – til Sydbank arena)

Max. 50 personer på afmærkeret ½ bane til træning

Begrænset omklædning i klubhuset

Vi beder ALLE om at respektere retningslinjerne