Lørdag 5. juni 2021

05. juni 2021 kl. 08:46
Grundlovsdag byder på 2 kampe og 1 stævne

Med endnu en fin sommerdag på programmet, hvor der afvikles der 2 kampe og 1 stævne i Ådalen

Kampe d. 05-06-2021

Kl.

Bane

Hjemmehold

Rum

Udehold

Rum

4B

U10 Drenge B

BBB, TPI 1, Aarup

4A

OB (1) - U10 drenge A (født 2011), forår 2021 Turnering

MG & BK

OB - Herre S3 - Forår 2021

Fraugde G & IF (2)

Retningslinjer gældende fra 25. maj

Træning
Træningsanlægget er lukket for alle tilskuer samt forældre så det kun er spillere, trænere og ansatte som må færdes på træningsanlægget

Boldrum
Fri adgang for trænere – bemærk der må kun opholde sig 2 personer i rummet ad gangen

Omklædningsrum
Der er forsat ikke adgang til omklædning og bad, da kravet er 4 m2 pr. spiller og for personer over 18 år, krav om gyldig Coronapas ved brug.

Klubhuset/Café
Klubhuset vil forsat være lukket for offentlig adgang.
Kurser og møder som er fastlagt, må dog gennemføres efter gældende retningslinjer
Når man skal til banerne 2.3 & 4 skal man gå via Å-stien forbi klubhuset

Tilskuer til kampe
For at undgå tvister og tvivl omkring tilskuer på banerne, i forhold til afmærkning og hvilken kamp man ser, har vi besluttet at der forsat ikke er adgang for tilskuer til kampe.
Vi er så heldige, at der er udsyn til alle 3 baner udenfor hegnet, så man kan overvære kampe i forhold til gældende forsamlingsforbud og som man selv er ansvarlig for at overholde.

Smittemed COVID-19

Personer som er testet positiv eller har symptomer på COVID-19, må ikke møde til aktiviteter i fodboldklubben.
Skulle man være smittet, Kommunikér åbent og hurtigt til klubben

Personer, som kan defineres som ’nær kontakt’ til en smittet person, skal følge Sundhedsstyrelsens anbefalinger for ”nære kontakter”. De kan findes her.

Hvis man er ’nær kontakt’ skal man opføre sig som om, man er smittet, indtil man har fået to negative testresultater.