Info om smittefare ved COVID-19

11. marts 2020 kl. 11:36
11. marts 2020

I Odense Boldklub tager vi faren for smitte med COVID-19 meget alvorligt, og vi opfordrer kraftigt til at følge de regler, vi har sat op i klubben.

Regeringen og de danske sundhedsmyndigheder har de sidste par døgn informeret om smittefaren ved COVID-19, også kendt som Corona-virus, og det tager vi meget alvorligt i Odense Boldklub.

Vi opfordrer derfor alle, der har deres gang i klubben om at tage de rette hensyn til jeres medmennesker og opføre sig efter de gældende retningslinjer.

Føler du dig sløj, eller er du syg, så bliv væk fra klubben i mindst 14 dage.

Skal du nyse, så gør det i albuebøjningen, og husk altid at spritte dine hænder flere gange om dagen i de opstillede standere.

Har du børn, der kommer i klubben, så vær opmærksom på, hvem de har været sammen med. Er der den mindste mistanke om smitte, eller har de været sammen med andre smittede, så skal man af hensyn til andre i klubben holde en pause på 14 dage fra Odense Boldklub.

Vi skal som samfund tage Corona-virus meget alvorligt, da risikoen for smitte og alvorlig sygdom til udsatte kan have store konsekvenser.

Vi opfordrer derfor på det kraftigste til, at alle følger disse regler, så vi sammen kan hjælpe hinanden.

Vi opfordrer til man informerer klubben – hvis man går eller bliver sendt i karantæne eller har tegn på CV19

OB-sekretariat

je@obfodbold.dk