HVEM ER DEN STØRSTE SKULDERKLAP-HAT?

17. august 2018 kl. 07:29
Årets Skulderklap-hat

Hver dag spilles og trænes fodbold på de fynske fodboldbaner - og hver dag er der nogen, der kvajer sig til glæde og grin for holdkammeraterne. Årets Skulderklap-hat går til en person, der har kvajet sig, men som ellers er god nok og trænger til et skulderklap.

• Han mødte op til kamp kl. 21.00 i stedet for kl. 09.00.
  • Hun hang fast i målnettet, da hun skulle sparke målspark.
  • Han kom med det tyndeste afbud og blev afsløret i sin hvide løgn.
  • Hun præsterede at lave 3 selvmål i sæsonen.

Måske er det sket for en af dine holdkammerater. Måske har en af dem kvajet sig på en anden måde?

Lad os høre din historie - så kommer din holdkammerat samtidig i spil til Årets Skulderklap-hat.

De 5 bedste indstillinger præmieres med en DBU-klaphat til både dig og den person, du indstiller. Til vinderen er det to landskampsbilletter samt betalt transport til og fra kampen.

Send din historie på info@dbufyn.dk.

Vinderen kåres ved Fynsk Fodbold Award d. 26. oktober.

Bliv en del af fynsk fodbolds store fest
Fynsk Fodbold Award er en hyldest til alt det gode, der foregår hverdag i de fynske fodboldklubber, og derfor er festen selvfølgelig også for alle jer, der er med til at skabe de gode oplevelser. Det gælder både klubledere, trænere, spillere, dommere, frivillige, klubbernes sponsorer og andre interesserede.

Billetter kan bookes på info@dbufyn.dk. Prisen pr. billet er kr. 259,- (+ kr. 10 i gebyr).

Foruden selve awardshowet og en lækker buffet bydes på topunderholdning med komiker Andreas Bo, livemusik med Peter AG og Danmarks bedste Gasolin-show ved Peter og De Andre Kopier.

Bag festen står igen DBU Fyn, Nordfyns Erhverv- og Turisme, Albani, Nordfyns Kommune, Albani Fonden og Sport Event Fyn.

Fodboldawarden kan f.eks. bruges af klubber som en måde at sige tak til frivillige, sponsorer m.fl. Læs mere om Fynsk Fodbold Award.