Gældende regler i klubhuset i OB

28. oktober 2020 kl. 14:35
Mundbind påkrævet fra torsdag morgen

Fra torsdag morgen, er det påkrævet at spillere, trænere og ledere benytter mundbind når man går rundt i klubhuset

Personalet skal tillige benytte mundbind, når de færdes på gangene.

• Forældre og tilskuer, og offentligheden har ikke adgang til stueplan i klubhuset.

• Adgang til Café og toilet – kan kun foregå på 1. sal og jerntrappen i gården benyttes. (I Cafés åbningstider)

• Færden for tilskuer og forældre til banerne skal foregå via Å-stien (ingen forældre på banerne)

• Alle spillere som kommer omklædt hjemmefra, skal også benytte sig af Å-stien hvis man ikke benytter mundbind.

• Alle spillere der klæder om i klubhuset SKAL benytte mundbind (når man kommer og når man har været i bad)

• Alt personale/ledere/trænere SKAL benytte mundbind

Træning i OB hallen

• U6 og U7 forældre skal afleverer børn udenfor klubhuset (forældretrænere skal bære mundbind, ind til de er i hallen)
  • Små og Store Striwer om søndagen, ingen tilskuer i hallen og max. 1 forældre pr. spiller
    • Max 50 personer i Hallen
    • Alle forældre skal benytte mundbind under træning (trænere fritaget)
    • Skal være tilmeldt via kampklar for at deltage.