Fynsk Fodbold Award 2017

15. august 2017 kl. 23:49
Fredag den 27. oktober 2017 hylder DBU Fyn og samarbejdspartnere fynsk fodbold

når dørene i Otterup Hallerne slås op til:

Fynsk Fodbold Award 2017

Det er en fest for jer og jeres frivillige, trænere, sponsorer, forældre og andre, som I vil dele en fantastisk fest i fynsk fodbolds navn med.

I har nu frem til 20. august mulighed for eksklusivt at sikre jer billetter, før de sættes i offentligt salg. Forsalget gælder kun for de fynske klubber.

Topunderholdning venter jer!

Arrangementet byder bl.a. på fantastisk underholdning af Andreas Bo, der på humoristisk vis vil guide forsamlingen igennem award-showet, hvor blandt Årets Fynske Fodboldklub, Årets Fynske Fodboldleder samt flere priser vil blive uddelt.

Musik og dans og hører naturligvis også med til en god fest, og her har vi i år allieret os med ingen ringere end Michael Falch, Anne-Dorthe og Maria fra Tøsedrengene samt Hit Orchestra.

Fynsk Fodbold Award 2017 afvikles fredag den 27. oktober 2017 i Otterup Hallerne. Dørene åbnes kl. 17.30 og selve arrangementet starter kl. 18.30.

Pris og bestilling

Prisen for en billet er kr. 249,- (+ kr. 10,- i billetgebyr).

Inkluderet i prisen er buffet, underholdning og musik. Drikkelse er for egen regning.

Hvis du har lyst til at deltage, bedes du tilmelde og betale til OB sekretariatet - der er max 25 billetter pr. klub