COVID-19

06. marts 2020 kl. 07:00

Grundet snakken om COVID-19 i Danmark, også kendt som Coronavirus, følger her lidt info.

Der er på nuværende tidspunkt IKKE grund til at opføre sig anderledes, end man plejer. Det vil sige, at man naturligvis bruger sæbe og håndsprit i hverdagen og går hjem, hvis man føler sig sløj.

Skulle der være ændringer vedrørende kampe, tidspunkter, karantæner eller andet i forbindelse med COVID-19, vil vi straks informere jer.

Hvis der er trænere, forældre eller andre, som normalt har sin gang i klubben og skulle have været i et af risikoområderne vil vi bede om, at man ikke kommer i klubben. Der er ingen grund til at tage chancer med en potentiel smitte, som kan gå ud over andre.

Husk at

• Vask dine hænder tit eller brug håndsprit
  • Host eller nys i dit ærme – ikke dine hænder
  • Undgå håndtryk, kindkys og kram – begræns den fysiske kontakt
  • Vær opmærksom på rengøring – både hjemme og på arbejdspladsen
  • Vær opmærksom, når du er på steder med tæt kontakt til mange mennesker

LINK TIL DBU

Hvis man er i tvivl om, hvorvidt man har opholdt sig i et risikoområde, skal man kontakte Sundhedsstyrelsens Hotline om coronavirus på 7222 7459.